Montag, 27. März 2017

K1-797 - Bee strong

Da ich für die Task for Two #72 "unübliche Kartenform" diesmal gleich zwei Karten gemacht habe, mach ich's jetzt kurz, damit ich die da kurz vor Verlinkungs-Schluß noch hochladen kann! :-)

Cause I made the card for the current Task for Two #72 "unusual shaped cards" I will stop talking here, to get them uploaded right before the end of the challenge-time! :-)
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:
K1-797 - Bee strong

K1-797 - Bee strong
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:
Entered in these Challenges:
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:
Gerda Steiner Designs, LLC
Gerda Steiner - Monthly Challenge March - Bee Strong!
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:
Verwendete Materialien:
Gerda Steiner: DigiStamp - Bee Strong! /
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:
Starke Grüße, Eure Wiebke.
Strong greetings from Wiebke.
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Danke, dass du hier was schreibst! - Ich freu mich über jeden Kommentar! /
Thanks for writing a little note! - I'm happy about every comment!